Ahad, 23 Oktober 2011

kelakar ny..

hye semua....ari aku nk story cikit..bg ak story ni kelakar tau..cter ye cm nie..ad sorang kakak perempuan nie...ak ad cri gadoh nan adk dia.opss..bkn ak r adk dia dlu cri masalah nan ak...akak dia ni..cm ne ak nk cter ek..kelakar r..snang kn ak cter pendek ajew..kakak bdak tu nk selesai r konon ny..masalah ni..tp entah r...kakak bdak tu sruh ak pdam pe yg ak kutuk adk.so ak pn pdam r..bkn tkot..mlz r..nk dengar memekak jew. kn....lpas tu dia antr mcg ak..jab ek.ak cek at phope..simpan ag x ek..jab2 ek..ni kta2 kakak dia'woii pmpan,kau ni da mlmpau tol a.aku da soh dlete an.kau jgn smpai aku bwk uwg len na stlle mslh ni.ke kau na aku tayang mke kau kt FB aku ckp bkn2 psal kau.mne kau na?ak stop stu jew r..korang phm x mksud kakak bdak ni..dia soh ak pilih r..best r..ak dh pdam pe yg ak kutuk adk dia tu n ak bg izin tok dia malu kn ak at FB dia tu..ak bg izin.silakan..tp yg ak  x phm ny adalah....dia nk owg luar selesai kn msalah ni...ak mlz do..bkn pe ak x phm bhasa keling ni..soh phm ak pdm dh.dia nk malu kn ak at fb dia ak bg.pe ag dia nk..x phm ak nan perempuan..urmmm...x tau pe ak nk ckp.dh r..ni jew story ak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.